2013. augusztus 6., kedd

Tűzzománc tanfolyam 5. rész - A befejezés


Nagy bánatomra utolsó alkalommal jártam Nóri műhelyében. De ami nagyon jó volt, hogy finom sütivel és hűsítő limonádéval várt! :)
Amikor először voltam nála mutatott egy képet, amit ő készített, akkor elhatároztam, hogy én is fogok csinálni egyet. Bevallom akkor még talán magam sem hittem, hogy ez tényleg valóra válik. Mégis sikerült, és bármennyire szeretem az eddig ott készített ékszereket és hűtőmágneseket, egyértelműen ez a csúcs.











A mintát a magyar népmesék ihlették. Azért, hogy gördülékeny legyen a munka, a terveket már otthon, előre felvázoltam.

Majdnem minden eddig tanult technikát alkalmaztam.
A fa körvonalait rézdrótokkal csináltam meg, a háttér három szín összekeveréséből áll és visszakaparással is díszítettem.
Igazi kihívás!










rekeszek kialakítása


alapba égetve


színekkel kitöltve


karcolva, égetés előtt




Ilyen lett hát az én életfám. Ezúton is köszönöm Nóri szakértő útmutatásait!
Erre most nagyon büszke vagyok, és sajnálom, hogy nem tudok már Amonitas műhelyében szorgoskodni. Beleszerettem ebbe a technikába! Ígérem, ha találok még egy ilyen jó mestert, újabb tűzzománcos postokkal jelentkezem!


Tetszett a bejegyzés? Kövess facebook-on és hasonló érdekességeket találhatsz!

https://www.facebook.com/Evushandmade



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése